Stan

Va på stan idag igen , Åkte in runt 3 med bussen och Robin följde med och så träffade vi Jonte :)
Vi gick runt på stan ett tag och så köpte jag ett par otroligt fina skor som jag blev helt kär i <3
Fan har knappt några pengar kvar nu , har köpt upp alla nästan , Köpte ett par jeans och en tröja igår.
Men men :) Senare så gick vi till Jonte och kollade på skräck filmen som vi hade hyrt , Hann inte kolla klart på den för
fick lov att dra runt 6 för att det hade hänt rättså mycket tråkiga saker nere på stan som jag var tvungen att reda ut.
Hade inte trott att han skulle få följa med mig hem för jag va så förbannad ! Men så klart sket jag i det för va gör man när
ens lilla älskling kommer och möter en med en blomma i handen och ser ledsen ut ?
hehe.
Och nu ska jag gå och fixa klart resten av mitt rum och sen kolla på sex and the city som börjar om en halv timme typ :)
puss och god natt


And I need you now tonight, And I need you more than ever
And if you'll only hold me tight, We'll be holding on forever..






Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga skor :) kram

2009-05-28 @ 19:58:11
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0