it's you and me

Hola !
Orkade ta mig upp i morse fast jag nästan var helt död , Jag vet inte varför .
Kanske bara är stressad pga mina betyg och allt .
Men det va rätt okej skoldag faktiskt :)
Sen direkt efter jag hade slutat så kom mamma och hämtade mig sen åkte vi till Ikea , hämtade bror och sen hem.
När jag kom hem så kollade jag top model sen sex and the city , Efter det så somnade jag och sen så fick jag lov
att ta tag i So läxan tills imorgon, Snark ..
Men nu ska jag lägga mig framför tv:n med mitt täcke och bara mysa helt själv (:
för idag så orkar jag inte springa fast jag ska gå ner som fan och sånt tills sommaren ;) .

ha det så bra ! puss ♥


7 månader imorgon då ,

Kommentarer
Postat av: björn

grattis till oss älskling<3

2009-03-11 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0