*

Ojoj . Har inte hunnit skriva på länge, Har haft för mkt att göra :/
Men nu är ju skolan snart slut och så :) Så otroligt skönt !
Men vaknade halv 7 och då kände jag att jag verkligen inte orkade åka till skolan, Mådde för dåligt
och jag gör v'äl det fortfarande egentligen, Men måste rycka upp mig och hitta på något  kul
så ska väl åka in till stan runt 3 eller 5 :)
Pusss



kanske slåss jag

för något som

aldrig går att

reparera,



men jag orkar inte

fly från något som

alltid följer efter

som alltid

hinner

ikapp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

slås för vad att bli tsm igen fly inte filippa..

2009-06-03 @ 19:07:02
Postat av: Anonym

bli tsm igen om du mår så dåligt då:/

2009-06-03 @ 19:12:20
Postat av: en av dina bästa vänner

ta tillbaka han filippa du kommer inte hita en bättre killeet vet du han älskar dig va inte så kall mot han...snälla ge det en skjans

2009-06-03 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0