helgen.

Björn och Johanna sov här i natt
och vi vaknade väl för ett litet tag sen (:
Sen så åt vi och duschade .
Idag så blir det att åka till gymmet igen med
björn , Johanna , wictor och jonas :) .
Kul kul . Vi va där i fredags också och då gymmade vi i typ 1 timme och 20 min
och så klart va ju han där också . fyfan asså ..
men men , Efter gymmet så gick vi till Jonas och käkade och rökte vattenpipa .
Jag och björn skulle ha tagit 02.33 bussen hem till honom men vi missade den så vi sov där i fredags
och på lördagen så vaknade vi och sen så gick vi till burger king , så jävla långt . haha det blev bara jobbigare med
min jävla tränings värk  :( . Senare så träffade vi Robin ett litet tag <3
Och sen runt 5 så kom pappa och hämtade oss och då kom Johanna för hon skulle hem till mig :)
Sen på kvällen så kollade vi bara på tv och chillade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0